Monday, October 16, 2006

Majlis BerBuka Puasa MARES (9M4RES)

Assalammualaikum dan salam sejahtera serta salam segala salam buat semua rakan-rakan Radio Amatur yang menjalur di 9W2MYV.blogspot.com ini.


Terlebih dahulu disini saya ingin mengambil kesempatan untuk menghulur sepuluh jari tangan memohon kemaafan atas salah dan silap saya selama ber ‘QSO’ di jaluran.


Tak lupa juga saya ingin merakamkan berbanyak-banyak ucapan jutaan terima kasih yang terhingga di atas kesudian dan kelapangan masa rakan-rakan untuk bersama-sama memeriahkan majlis berbuka puasa yang di anjurkan oleh Kelab MARES pada 14 Oktober yang lalu.


Kehadiran dan sedikit sumbangan rakan-rakan yang bersama pada majlis tersebut banyak meriahkan suasana dan ianya melambangkan perpaduan di kalangan ahli-ahli MARES secara keseluruhannya.


Walaupun begitu, kehadiran rakan-rakan yang bukan ahli juga amat mengalakkan.


9W2TKC adalah satu-satunya rakan bukan Islam yang menghadiri majlis tersebut.

Sekiranya terdapat rakan bukan Islam yang menghadiri majlis tersebut tetapi saya terlupa untuk menyebut call sign harap di maafkan.


Akhir kata, sekali lagi saya menyusun sepuluh jari tangan, andai kata terkasar bahasa terguris rasa, dari hujung rambut hingga hujung kaki serta dari hujung microphone hingga hujung antenna, salah dan silap harap di maafkan.


Selamat menyambut Hari Raya Aidil Fitri 2006 / 1427 Hijrah.

1 Comments:

At 11:41 AM, Anonymous Anonymous said...

Botak callsign salah tu.9M4CME laaa.

 

Post a Comment

<< Home

Search Engine & Malaysian CallSign at MCMC