Wednesday, January 16, 2008

CIRIT BIRIT - PENJAGAAN YANG SEMPURNA


Assalammualaikum untuk semua rakan-rakan.....

Kali ni saya tak bercerita tentang radio Amatur tapi tentang penyakit cirt birit atau daerea.

Penyakit kalau kita hidapi memang susah. Segala yang kita lakukan serba tak kena.

Nak duduk terasa pedih lubang 'tut-tut' nak baring terasa nak kuar pulak 'natang' tu. Jadi penyakit ni kalau kita dapat, sila lah mendapatkan rawatan yang sebaik mungkin dengan mengambil ubat yang secukupnya.

Pada subuh 14 hb Januari yang lepas, saya terpaksa bergegas ke wad kecemasan Hospital Pusrawi kerana harmonik saya kena penyakit cirit birit dan muntah muntah.

Sesudah 2 hari, saya pula di serang penyakit itu. Tapi alhamdullilah saya tidak di tahan wad bagi merawat penyakit tersebut.

Moral cerita saya, jaga lah permakanan dan keadaan persekitaran anda supaya tidak mendapat penyakit tersebut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Search Engine & Malaysian CallSign at MCMC